Att anordna en stor fest med mat, sång, dryck, dans, musik, uppträdande mm. mm gör sig naturligtvis inte själv. Linköping Lindy Dancing Team har en jubileumskommitté som planerar och administrerar hela vår jubileumsfest. De jagar förstås oss andra för att vi skall göra våra uppgifter så att allt ska ros i hamn i tid. Det är ju mycket som skall göras innan den stora dagen.

Men också du kan göra en insats. Många personer som hjälper till gör att de viktiga planerarna och samordarna kan se till att fungerar istället för att göra arbetet själva. På så vis ökar chanserna mångfalt att allt skall flyta så bra som det bara går. Särskilt gäller detta förstås på själva Dagen.

Nedan ser du en lista på aktiviteter som jubileumskommittén skulle vilja ha hjälp med. Ser du en lucka som du skulle kunna tänka dig att fylla så hör av dig till kommittén. Titta gärna hit igen, vi fyller på med aktiviteter vartefter vi kommer på dom.

Vad?AnsvarigHur många?Vilka mer?

?

Inköp av läsk, öl, cider alkoholfritt vin, vtnLelle2SofiaOK
Iordningställa lokalen uppställning av bord och stolar,förmiddagenDag8Kerstin, Torbjörn, Magnus B, Katarina, Inger K, Lars-Åke, Anders COK
Dukning och dekoration, förmiddagenMarie5Kerstin, Dag    
Avprickning entrén kl 18.00Tomas C4Irené E, Anders & MonicaOK
Avprickning eftersläpp kl 20.30Tomas C2Irené EOK
Välkomstdrink (cider el liknande + snacks)Joe4Eilert, Annika, KarinOK
Påfyllning av mat vid buffén och allting runt omkring matenInhyrd personalOK
Framplockning av tårta mm, eller 3 personerInhyrd personalOK
Tömma borden efter matenTorbjörn4Lars-Åke, Maria, KatarinaOK
Bortplockning av bord och stolar inför dansen, allaLars-Åke5Maria, Torbjörn, Magnus Borg    
Plocka undan och städa efter festenUlla-Maj10Lars-Åke, Thomas